Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2013

Georges Jacotey

The Symptom 4 / Η δι-αφάνεια του σεξ

Εγκαίνια: 25 Μαΐου 2013 | 20.00
Διάρκεια έκθεσης: 25 Μαΐου – 16 Ιουνίου, 2013
Ώρες λειτουργίας της έκθεσης: καθημερινά 5-10μμ, στο χώρο του παλαιού νοσοκομείου της Άμφισσας.
2night Im gonna cum 4u(see my face as I cum for you internet)




Σημείωμα καλλιτέχνη
Λοιπόν, πέρασα κάποιο καιρό μακριά απ' τό σπίτι μου. Άδειασα, γέμισα και γύρισα πίσω. Για λίγο, για πολύ, δεν ξέρω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι έχω χάσει τον ύπνο μου. Κάθε βράδυ μπαίνω για cruising στο internet. Με τη webcam μου και τις σαχλές μου φωτογραφίες. Η ταυτότητά μου είναι η ίδια καθότι βαριέμαι τα ψέματα και την κατασκευή, αλλά ένα περίβλημα δημιουργήθηκε με τον καιρό. Μισό αληθινό, μισό πραγματικό, και που τις εντυπώσεις που αφήνει μου τις μεταφέρουν θαυμαστές μου στο μανάβικο. Στη Δράμα έχω μονάχα κάτι θαυμαστές μα μου έλειψαν οι εραστές, και δυστυχώς είμαι picky, και μένω αγάμητος. Και πάλι στο internet, και στο cam4, να πραγματώνω τις φαντασιώσεις του ειδώλου μου, και να κερδίζω περισσότερους θαυμαστές. Μαζεύεται έτσι σε μια μορφή και το ίντερνετ. Είναι ένας θαυμαστής κι ένας εραστής μαζί. Μπερδεύω το cyber που έκανα με σένα, με το cyber που έκανα με κείνον, γιατί η μνήμη για ότι δεν είναι σάρκινο είναι βραχεία. Και είστε, και είναι τελικά όλα ένας ερωτισμός που λειτουργεί υποκατάστατα για κάποιον. Για μένα που ζει στη Δράμα στο σπίτι των γονιών του. Στο 2night Im gonna cum 4u άνοιξα το δωμάτιό μου στους θεατές τους cam4. Χόρεψα και έχυσα γι' αυτούς ωσάν την πρώτη φορά που έκανα αληθινό σεξ. Αλλά μήπως δεν έχει κι αυτό τις ίδιες ιδιότητες κι επιδράσεις; Μήπως δεν είναι κι αυτό ένα είδος σεξ το ίδιο αληθινό με το σαρκικό; Είναι μια καινούρια γλώσσα όπως όλα. Κι όπως κάποτε ετοιμαζόμουν στον καθρέπτη μου, τώρα ετοιμάζομαι στη webcam μου. Τι το ένα, τι το άλλο. Μοναξιά. 
 
Ο Georges Jacotey (Ζωρζ Ζακοτέ), έχει σπουδάσει Σκηνοθεσία Κινηματογράφου στη Σχολή Καλών Τεχνών του ΑΠΘ και έχει δουλέψει για το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και την Κρατική Τηλεόραση. Από το 2010, αφήνοντας πίσω του το τμήμα κινηματογράφου στρέφεται στα εικαστικά και στα νέα μέσα. Ασχολείται κυρίως με την ψηφιακή ζωγραφική και το animation, τη Net Art και με online video performance. Έργα του έχουν εκτεθεί στο Museum of the Moving Image στη Νέα Υόρκη και στη The Photographers' Gallery στο Λονδίνο. Είναι επίσης ο ιδρυτής της online γκαλερί #0000FF, της πρώτης γκαλερί στο Facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια: